Pāriet uz galveno saturu
Agents006.lv   
  • Sākums
  • Jaunumi
  • Pakalpojumi
  • Par mums
  • Kontakti
  • Blogs
  • PĀRDOD DZĪVOKLI

Kāpēc pārdot nekustamo īpašumu ar LPM “labākā piedāvājuma metodes” palīdzību

15. jūlijs, 2020 pl. 15:41, Nav komentāru

Kāpēc pārdot nekustamo īpašumu ar LPM “labākā piedāvājuma metodes” palīdzību

Salīdzinājumā ar tradicionālajām pārdošanas metodēm, pielietojot LPM īpašums pārdodas:

Ātri – 1 mēneša laikā pareizi veicot plānveida darbības;

Dārgi – par maksimālo tirgus cenu uz pārdošanas brīdi, pareizi koncentrējot visu pircēju pieprasījumu uz konkrēto īpašumu un vadot pieprasījumu, un radot konkurenci motivētiem pircējiem konkrētajā tirgus segmentā;

Par labāko cenu – reklamējot īpašumu netiek fiksēta noteikta īpašuma cena, līdz ar to nenotiek kaulēšanās uz leju, bet notiek solīšana.

Ērti īpašniekam – pārdošanas process tiek 100% kontrolēts un vadīts. Īpašnieks pats pieņem lēmumu vai par iegūto piedāvājuma cenu pārdot īpašumu vai nē. Nav tiešas pircēju vai to pārstāvju  ietekmes uz pārdevēju.

    Šī metode pamatā nav nekas jauns. Patiesībā tā ir vadāmas izsoles variācija. Par vienu aizsācējiem var uzskatīt amerikāņu nekustamā īpašuma speciālistu Billu Effrosu. Internetā iespējams nopirkt viņa grāmatu betselleru “How to Sell Your Home in 5 Days”. Laika gaitā ir veikti daudzi uzlabojumi, izstrādātas jaunas tehnoloģijas un risinājumi bāzējoties uz cilvēka psiholoģiju. Latvijā metodi esmu papildinājis balstoties uz savu 40 gadu pieredzi šajā jomā un ievērojot vietējo nekustamā īpašuma tirgus specifiku.

    LPM metodes būtība ir startēt reklāmas kampaņā ar pievilcīgu īpašuma cenu un dot iespēju pircējiem veikt piedāvājumu. Ir izstrādāti algoritmi pareizās cenas noteikšanai katrā atsevišķā gadījumā, jo pastāv vairāki LPM modeļi.

    Pēc tam ir pareizi jāsagatavo īpašums pārdošanai. Ir jāatrod tā plusi un mīnusi.

    Jāsagatavo un jārealizē reklāmas kampaņa, adresējot pareizai auditorijai, jeb pircēju mērķa grupai. Tas nenozīmē ievietot reklāmu populārākajās sludinājumu lapās, ir vēl daudz citu iespēju kam un kā reklamēt un piedāvāt īpašumu.

     Tas viss lai radītu pieprasījumu, pat ažiotāžu, uz pārdodamo objektu. Pēc tam nepieciešams pareizi uzklausīt un fiksēt potenciālos pircējus, nezaudēt viņu interesi par pārdodamo īpašumu. Pareizi organizēt īpašuma apskates. Noturēt pieprasījumu. Saņemt piedāvājumus par cenu.

     Kopumā manā Mārketinga plānā ir 12 obligāti punkti, kuriem ir 54 izpildāmi apakšpunkti. Vienkāršai standarta dzīvokļa pārdošanai ir nepieciešams izpildīt lielāko daļu no tiem. Vienojoties Aģentam un Īpašniekam tiek izstrādāts un saskaņots Plāns kā rīkoties un pārdot konkrēto īpašumu.

     LPM no tradicionālās pārdošanas atšķiras ar to, ka Aģents cieši sadarbojas ar Pārdevēju un objekta pārdošana notiek pēc precīza Plāna, tiek veiktas noteiktas darbības noteiktā secībā un laikā.

     Pircējiem nav zināma cena par kādu īpašnieks ir gatavs pārdot īpašumu. Nenotiek cenas tirgošana uz leju, kaulēšanās par cenu un Pircējam nav iespējams ietekmēt procesu. Ja viņš grib un ir motivēts nopirkt īpašumu, tad viņš ir spiests izteikt piedāvājumu. Ja viņš ir tikai laimes meklētājs, vai viņam nav pieejami līdzekļi, tad tas atklājas uzreiz.

     LPM metodes pielietošana prasa daudz darba un laika no Aģenta puses. Tā nav tradicionālā pārdošana - ieliec reklāmas kur un kā māki un gaidi pircēju zvanus. Paveicas, ja cena atbilstoša, bet ja nē, tad veltīgi, paiet daudzi mēneši. Tavs īpašums ir viens no daudzajiem līdzīgajiem piedāvājumā un bieži palīdz pārdot īpašumus citiem kuri reaģē elastīgāk, parasti ar cenas samazinājumu.

     Pielietojot LPM, īpašuma cenu zem kuras īpašnieks to nepārdos zināma tikai Viņam un Aģentam. Tā netiek izpausta pat aģenta kolēģiem, kur nu vēl potenciālajiem pircējiem.

     Diemžēl, Latvijā šīs jaunās metodes nekustamo īpašumu pārdošanā šādā veidolā netiek lietotas.  Pēdējā laikā vairākas aģentūras mēģina organizēt izsoles, bet pamatā ar fiksētu sākumcenu un noteiktu soli. Tiesu izpildītāju un maksātnespējas adminstratoru organizētās izsoles atšķiras arī ar noteiktajām sākumcenām, kuras bieži ir noteiktas zemas un noteiktu soli. Lai gan redzams, ka par šīm izsolēm ir liela interese no pircēju puses, lai arī īpašumi bieži ir ar “problēmām”. Šajās izsolēs parasti piedalās motivēti, ieinteresēti pircēji, kuri apzinās cik var atļauties maksāt par piedāvāto īpašumu. 

Turpinājumos šajā blogā būs par to:

Kāpēc īpašums nepārdodas

Kāpēc ir nepieciešams noteikt pareizu cenu sākot to piedāvāt;

Kā būtu vēlams sagatavot īpašumu pārdošanai;

Kā vajag reklamēt īpašumu;

Kļūdām kuras izdara pārdevēji. Patiesībā, katra Pārdevēja kļūda ir Pircēja ieguvums!

Ja ir jautājumi jau tagad, droši var man rakstīt vai zvanīt 

aldins@agents006.lv 

 +371 25 006 006.

Dalīšos ar savu pieredzi un zināšanām.

Veiksmi darījumos!  


Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • PIRCĒJA IEGUVUMS NO IZSOLES
    10. marts 2025
  • KĀ NOTEIKT SAVAM DZĪVOKLIM CENU PĀRDOŠANAI ?
    25. febr. 2025
  • DZĪVOKĻU TIRGUS APSKATS 2024.g. VALMIERĀ
    19. febr. 2025
  • Kāpēc pārdot nekustamo īpašumu ar LPM “labākā piedāvājuma metodes” palīdzību
    15. jūl. 2020
  • Blogā tuvākajā laikā par daudz ko interesantu saistībā ar nekustamajiem īpašumiem
    14. jūl. 2020
  • Mums ir jauna mājas lapa
    14. jūl. 2020

Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.

Veidots ar Mozello - labo mājas lapu ģeneratoru.